Arany Parabola Díjátadó

 2010.02.01. 20:30

2010 január 29-én az a megtiszteltetés ért,hogy meghívást kaptam a Hemingway étteremben megrendezésre kerülő Arany Parabola Díj átadására.

Az este folyamán több kategóriában hirdettek győztest.

Díjazásban részesült és mindemellett fantasztikus műsort adott Rácz Kati jazzénekesnő!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hamarosan megjelenik a művésznő legujabb lemeze amelyen én is hallható leszek mint vokalista..

 Delhusa Gjon

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mary Zsuzsi

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A nézőtéren helyet foglaltak még többek között Gergely Róbert,Fekete Gyula/Hungária/,Dorozsmai Péter/Korál/,Rák Kati,Baby Gabi,Beleznay Endre,és egy igazi legenda Bradányi Iván.

A műsorvezető Buza Sándor volt. 

..És nekik énekelhettem...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nagyon jól éreztük magunkat!!

Örülök,hogy ott lehettem! 

Abika

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Isteni volt ez a nap!!

A zene és Abi!!

Mindkettőt imádom!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://horvathgabi.blog.hu/api/trackback/id/tr251721016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása